sâmbătă, 15 august 2015

Barbatul din visul meu...

Când mă doare, el mă mângâie. 
Când râd, el râde cu mine. 
Când greşesc, el mă ajută să trec peste. 
Când plâng, el mă linişteşte. 
Când cad, el mă ajută să mă ridic. 
Când sper, el mă încurajează. 
Când merg, el merge alături de mine.
Când plec, el mă aşteaptă. 

Îmi dezbracă inima şi îmi sărută obrajii şi fruntea...

Îmi caută privirea cu privirea lui.
Îmi pune pe faţă zâmbetul atunci când eu nu-l găsesc.
Îmi zâmbeşte când mă port copilăreşte.
Îmi împărtăşeşte gândurile lui.
Îmi înţelege toanele.
Îmi prinde flori în păr.
Îmi dăruieşte dragostea lui.

Mă ţine de mână şi mă alintă...

Este galant şi elengant.
Este respectuos şi recunoscător.
Este visător şi cu picioarele pe pământ.

Îmi cuprinde mijlocul, dansează cu mine şi mă priveşte în ochi...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu