miercuri, 28 ianuarie 2015

Participantilor la trafic!

Azi am luat parte la un accident. Am văzut, pe viu, cum o fată a fost lovită pe trecerea de pietoni. A fost un șoc pentru mine, având în vedere că niciodată nu am luat parte la nimic asemănător. M-am blocat, efectiv când am văzut cum tânăra a fost aruncată, de-a dreptul. S-a rostogolit în aer, pur și simplu.
Cum s-a întâmplat? Păi ea mergea grăbită, cu ochii în telefon, probabil, pentru că se uita în jos, nu s-a uitat nici în stânga nici în dreapta să vadă dacă se expune vreunui pericol, iar șoferul, probabil a fost distras de altceva în acea fracțiune de secundă, sau traficul din fața lui l-a captat prea tare. Nu sunt ironică! Acest lucru se poate întâmpla!
Mi-aș dori atât de tare să trag un semnal de alarmă tuturor! Aș vrea să văd că se schimbă ceva! Pietoni, e adevărat că aveți prioritate, dar nu vă riscați viețile aruncându-vă pur și simplu pe zebră! Gândiți-vă că un șofer trebuie să aibă în vedere o mulțime de lucruri, trebuie să fie cu ochii în 10 părți! Pe de altă parte, nu știți ce probleme are mașina cu care merge! E adevărat că acum mașinile rămân rar fără frâne, și totuși! Sau gândiți-vă la o mașină de tonaj mare, sau cu o încărcătură mare, aceștia nu pot frâna atât de ușor ca mașinile mici și goale! Sunteți expuși foarte multor pericole! Doar pentru că susțineți că aveți prioritate. Se poate chiar ca o altă mașină să vă mascheze și să nu vă vadă, efectiv! Sunt atâtea cazuri! Da, pe șoferii ăștia probabil îi băgați în pușcărie sau le distrugeți carierele, dar voi? Voi rămâneți șocați, în cel mai simplu caz, ori paralizați pe viață, ori invalizi, ori... fără viață! Măcar nu vă mai grăbiți așa, mergeți mai ușor, și uitați-vă să vedeți dacă mașina vine și dacă are viteză, dacă șoferul e atent și așa mai departe! E în joc viața voastră!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu